Bestaansrecht stadsdelen staat op het spel en Stopera-kantine geeft slechte voorbeeld
De hoorzittingen voor de nieuwe stadsdeelbestuurders zijn achter de rug, en ze telden alleen maar verliezers. Wat zegt dat over de geloofwaardigheid van de stadsdelen? Verder: hoe gaat Halsema het doen bij de corona-enquête, en maakt het de gemeente hypocriet als ze wel reclame voor vlees verbiedt...