Frank van der Lende: ‘Oost blijft nog vrij onontdekt’
In deze aflevering van Geef mij maar Amsterdam brengen we een bezoek aan Amsterdam Oost. Presentator Kiki Bosman gaat op pad met radio-dj, Frank van der Lende, die ruim tien jaar in Oost woont. Welke clichés over de buurt zijn waar en welke kunnen we voor eens en altijd ontkrachten? Dat zoeken we...