Xandro is er! (en Monica)
S6E21 - We zitten weer in de vertrouwde samenstelling. En dat zorgt voor een safe space, waarin we van verdriet naar blijdschap naar woede worden geslingerd. Maar het hoogtepunt is uiteraard het bevalverhaal van Jess. Genoeg over haar, Mo is namelijk óók ooit bevallen. Dat wisten jullie, toch? 🎙...