Beleggers juichen om Irandeal: Trump de vredesduif of dooie mus?
Het is gelukt: er ligt een deal tussen Iran en de VS. Komende vrijdag wordt 'ie ondertekend in Zwitserland. Dan krijgen we ook de details. Voor nu is er nog een hoop onduidelijk, bovendien moet een deel ook nog ná het tekenen worden uitonderhandeld. Toch stelt het beleggers, zeker in de VS, vast...