Maarten van Raaij en zijn bliksemstart als CEO: 'Vrijdagavond kreeg ik een belletje, maandagochtend begon ik'
In deze aflevering van At the Top spreekt Paul van Riessen met Maarten van Raaij, CEO van Fullwood Joz Group. Vrijdagavond gebeld worden om op maandag te beginnen als CEO van een onbekend bedrijf, in een sector die je niet kent en waar vier voorgangers in een jaar tijd sneuvelden; Van Raaij deed...